EEN LEVEN ZONDER ANTWOORD

Mijn eigen droom 

mijn eigen verhaal

dit is mijn eigen droom maar verhaal

ik hoop dat de komende dagen

of jaren een antwoord brengen

dat hoop ik

ik bid zo – dit is mijn eigen droom 

 

 

Na ontelbare vragen 

hoop ik dat ik morgen een teken krijg

dat sierlijkheid bevat

een teken dat als het geluid van een vogel klinkt

– dat zou ik graag

of als het gebrul van een tijger

dat als het uiterlijk van de dageraad is

of anders

maar bijzonder mooi prachtig enzovoort

 

 

tot dan sta ik hier

geloven en twijfelen als elke dag komt

tot dan zal ik mijn schouders niet ophalen

een ook mijn hart niet

maar ik blijf berichten sturen

tot een antwoord verschijnt

en mijn hart vreugdevol wordt

tot dan blijf ik bij de muur

Leave a Reply

